Grup Medya Fuarcılık Şikayet

Benim de bu sene ilk kez katıldığım ve tamamen hayal kırıklığına uğradığım fuar. Tamamen zarardayım, kaldı ki götürdüğüm tüm malzemeleri tekrar geri taşımak zorunda kaldım. Etraftan gelen birkaç yaşlı gezgin ha…

Gümüldür Resort Hotel Şikayet

07 Haziran 2018 tarihinde gümüldür Resort Hotel’e ETS Tur aracılığı ile giriş yapmaya çalıştık ama resepsiyonda bulunan saygısız insanlar tarafından 1,5 ay önce aile odası rezervasyonu yaptırmanızı ve 3 yetişki…

Gypsophila Holiday Village Şikayet

Gypsophila Holiday Village adlı otelde kalıyoruz. Otele bugün 14.00’a doğru giriş yaptık. Odanız hazırlanıyor 14.00’de hazır olacak dediler. Resepsiyona gittiğimizde balayı çifti olduğumuz için odanız hazır değ…

Gemilik Lokumcusu Şikayet

06.12.2018 tarihinde akşam 20:25’te 3 paket çikolatalı kestane şekeri aldım. O gece İstanbul’a döndüm. Ertesi gün aldığım ürünleri ikram ettiğim insanların hepsi birlikte ürünün bozuk olduğunu söylediler. Diğer…

Fortuna Beach Hotel Şikayet

Her şey dahil sistem olmasına karşı,
1. Aldığınız havluyu değiştirmek isterseniz havlu başına +5 TL
2. Türk kahvesi içmek isterseniz +5 TL
3.Portakal suyu içerseniz + 15 TL
4. Plaja içecek ve yiyecek götürmek y…

Eva Rent A Car Şikayet

İnternet üzerinden yaptıkları anlaşmayı inkar edip fazla para alıyorlar son derece bakımsız ve kötü araçları ve kaba ağzıyla konuşan personel sahibiler. İnsanları mağdur etmek için görevlendirilmişler resmen. U…

Ersan Resort Otel Şikayet

1 haftadır ailemle bu otelde tatil yapmaktayız. Hizmet sıfır hiç görmedik. Restoranda servis açılmıyor. Suyumuzu, çatalımızı her şeyi kendimiz götürüyoruz masaya. Oğluma yemek yedirebilmek için bir kere tatlı k…

Emre Beach Hotel Şikayet

Marmaris Emre Otel havuz başında çok yüksek müzik çalınmakta. Çöp kovalarının yıkanıp havuz yanındaki yürüme yoluna dökülmesi gibi Çevre sağlığını tehdit edici hijyenik olmayan uygulamalar ısrarla sürmekte. Maa…

Elegance Hotels Şikayet

Biz otelden geleli birkaç gün oldu 2. gidişimiz aynı otele aynı havayı buluruz sandık ama bir an önce eve dönmek için gün saydık. Sıkıntı şurada,2 yaşında çocuğumuzla gittik bize ufacık bir oda dışarıdan gelen …

Hedef Kleopatra Golden Sun Şikayet

Alanya Hedef Kleopatra Sun Hotel’de konaklama yaptık. Asansör bakımları Nisan 2017’de yapılmış. Otel tıklım tıklım dolu. Asansörler sürekli kullanılıyor. Hiçbir denetim yok. İnsan hayatını hiçe sayıyorlar. En s…

Hisarönü Dönercisi Şikayet

Menü olmadığı için fiyatlardaki pahalılığı son ana kadar fark etmiyorsunuz. Zaten iletişi kurmayı başaramayan bir kurum olduğu için tartışmak ya da konuşmak bir fayda sağlamıyor.

Horus Paradise Side Şikayet

Bu otelde 7 gece geçirdim. Personeller mutsuz aşağılayıcı ve saygısızlar. (istisnalar haricinde) bir şeyi düzgün yapmaları için şikayet etmeniz gerekiyor. Daha otele girerken agresif hareketlerle karşılaştık. A…

İncekum Beach Resort Hotel Şikayet

Otel resmen dökülüyor buhar odası akarı tıkalı pislik havuzuna dönmüş oda balkon kapıları kırık kapanmıyor, duşakabin kapası kırık mini dolapta sadece su var odalarda ne ketıl bir poşet çay bile yok hamama gide…

Julian Club Hotel Şikayet

Julian Club Marmaris Hotel’de 3 yetişkin 2 çocuk 3 gece konakladık. Yemekleri dışında her şey çok kötüydü. Öncelikle iki standart oda ayırtmıştık, suit verelim dediler. 1. Katta dediler, kabul ettik. Gidince giriş katında olduğunu gördük. Oda da çiftli açılan yatak bozu…

Kamelya Collection Şikayet

22.08.2018 tarihinde Kamelya Collection’e 2 aile 4 yetişkin 2 çocuk olarak giriş yaptık.2 saat odaya giriş yapmayı bekledik ve yerleştik geçte olsa. Çocuklarımız için tercih ettiğimiz otelin Kids Club bölümüne gittiğimizde kendi ülkemizde yabancı olduk Kids Club içinde …

Karmir Resort Şikayet

Karmir Resort isimli otel çok kötü bir yer, saçma sapan kuralları ile yarı açık ceza evi gibi. Wi-Fi sadece resepsiyon da ücretsiz ve orada da yoğunluktan sayfa açmıyor. Odalardan internet kullanımı ücretli, ne…

Kirman Belazur Resort Şikayet

Kirman Belazur Resort & SPA Belek 04.10.2017 girişli olarak konakladım ve odada unuttuğum saatimin akıbeti hakkında daha sonrasında hiçbir yetkiliye ulaşamadım ve bilgi alamadım. Bu kadar ilgisizlik neden var v…

Kültür ve Turizm Bakanlığı Şikayet

2006 yılında Ayasofya’da namaz kıldığı için hapis yatan müslümanlara yapılanı açık bir bayanın yaptığı ahlak dışı pozlar ve yaptığı provokasyon içinde bekliyoruz. Zira kültürümüzün en nadide varlığı olan Ayasof…