Hatay Medeniyetler Sofrası Şikayet

15/11/2018 tarihinde akşam yemeği için Hatay Medeniyetler Sofrasına gittik. Mekanın içine girdiğimiz de her yer duman altı. Dumandan sıkıntı çekiyorsunuz. Garsonlar ilgisiz ve saygısız. Hizmet kalitesi aldıklar…

Kars Belediyesi Şikayet

Kars Harakani Havaalanı’nda Ardahan otobüslerini içeri almayıp kar fırtınada yaşlı hasta demeden bagajlarıyla insanları yürümeye zorlayan yöneticileri kınıyorum. Halka hizmet için oradasınız. Hayatı zorlaştırma…

Mahfel Şikayet

Ben ve kuzenim çocuklar ile birlikte küçük çocuk alanı bulunan Bursa’da Setbaşı’ndaki Mahfel’e gittik. Herkesin başına gelebilecek bir durum oluştu çocuğun biri çocuk alanında kustu iki garson ve bir temizlik görevlisine söylememize rağmen hiç ilgilenmediler bile. Diğer…

Netmarble Şikayet

Burada Netmarble Şikayet yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumsuz bir deneyim varsa Netmarble Şikayetleri ve yorumları mesajlarınızı aşağıdaki kısma

Side Crown Palace Hotel Şikayet

Sabah 08:30 ‘da eşimle otele giriş yaptık otelin ana binasında yer kalmadığı için diğer bloğuna yönlendirildik. Ön büro müdürü S*** Hanım bize 1409 numaralı odaya yönlendirdi. Odaya kartımızla girdik ve korkunç…

Şah İnn Paradise Şikayet

Otelde konaklayan arkadaşımı ziyarete geldim. Kapıdaki güvenlik en fazla 1 saat lobi de görüşebileceğimi söyledi. Şaka gibi ama gerçek sanki hapishane ziyareti yapıyorum! Çok kısa kalmama rağmen otel personeli asık suratlı ve anlayışsız insanlar.

Atlıhan Hotel Şikayet

Tüm samimiyetim ile söylüyorum, odalar nemden rutubetten duvarlar küf tutmuş, odalar buz gibi leş gibi kirli, sıcak su yok sorunca da herkes yüklenince böyle oluyor beklemeniz gerekir diyorlar. Asansörler kırmı…