forum

Lacoste firmasından almış olduğum gömlek bir giymede yırtıldı. Ürün değişikliği için başvuru yaptım. Dikkate alınmadım. Firmanın sorunları çözmemesi ve müşterisine önem verip ilgilenmemesi yüzünden artık Lacost…

More
  • 20 Ocak 2019

Çanakkale 17Burda Boyner mağazasından 30.12.2018 tarihinde Lee Cooper marka bir mont aldım. 3-5 gün kullandıktan sonra kol kısmında bir üretim hatası olduğunu fark ettim. Sol kol ucunda kapitone dikişin bir yerden sonra atladığını ve uca kadar devam etmediğini fark etti…

More
  • 20 Ocak 2019

Kurumsal bir alışveriş mağazasından eşim tarafından tarafıma hediye olarak (Boyner), Lee Jeans markanıza ait Daren Zip Fly modelinde jeans pantolon aldık. Garanti süresi içinde Jean pantolonun arka kısmında kumaşta yırtılma oldu. Pantolonu yine garanti süresi içinde sat…

More
  • 20 Ocak 2019

Yemek masalarını kullandırtmamalarından dolayı şikayetçiyim. Çocukların 3-4 saat durduğu bir yerde “yemek masalarını okul gezisi ile gelen çocukların kullanması yasaktır” denilerek kullandırtmadılar. Neden diye…

More
  • 20 Ocak 2019

01.11.2018 tarihinde SPB2018000009433 Fatura numaralı 206,49 TL’ye aldığım Levi’s erkek jean pantolonda ilk yıkamada ön dizlerde yukarıdan aşağıya doğru beyaz çizgi oluştu. Firmaya başvurumda bana gönderilen cevapta ” arka kısımda beyaz leke oluşmamıştır” şeklindeydi. A…

More
  • 20 Ocak 2019

Limon Company markalı Boyner’den aldığım yağmur botunu birkaç kez giymeme rağmen sağ tarafın bir lastiğinde esneme oldu garantiye gönderdiğimde ret cevabı gelmiş kullanıcı hatası denilmiş ama bana buna dair bir…

More
  • 20 Ocak 2019

Forum İstanbul mağazanızdan mont aldım. Montu aldığımda montun hasar durumunda tadilat yapabileceklerini söylediler. Mont polyester kumaştan olduğu için darbelere karşı hassas olma durumu vardı. Aldıktan on gün sonra sol kol üst bölgesi yırtıldı. Mağazaya gittiğimde ken…

More
  • 20 Ocak 2019
  • 1

Memurlar.net kaç gündür sanki alımları kendi cebinden parasıyla ödüyormuş gibi ısrarla 20 bin alımın 2018 puanıyla yapılmasını istemekte. Üstelik 2017′ ye giren adaylar tam 16 ay bekleyip güç bela 20 bin alım o…

More
  • 18 Ocak 2019

Bu akşam saat 6 buçuk ile 9 arasında İstanbul Water Garden şubesindeki bir garson tarafından çok kötü bir hizmet aldık. Masaya oturduğumuz andan itibaren garson arkadaşın isteksiz tavırları bizi çok rahatsız etti. Bitmeyen yemek tabağını almaya çalışıp bitirmedik dendiğ…

More
  • 18 Ocak 2019

10.01.2019 tarihinde internetten online Minipicco mağazasından oğluma bot aldım 5 gün oldu ve hala elime ulaşmadı bir kargo bilgisi dahi yok. Hiçbir şekilde ürün takibi yapamıyorum mail atmama rağmen geri dönüş…

More
  • 18 Ocak 2019

İzmir Optimum’dan aldığım Miniso kulaklık 3 ay geçti ve sol tarafından ses gelmemeye başladı. Servise gönderilmesi için fişi ile beraber mağazaya tekrar gittim. Pazartesi ürünü verdim cuma kullanıcı hatası diye bana tekrar kulaklığı vermek istediler. Fakat hiçbir teknik…

More
  • 18 Ocak 2019

Aldığım ürünümü çeşitli bahanelerle bir türlü değişimini sağlamıyorlar. Bu kış gününde mağdur sorun yaşamaktayım. Böyle isimli bir firmanın bunu yapması müşteri olarak ciddiyetiyle beni üzmüştür ve müşteriye ön…

More
  • 18 Ocak 2019

Demsa şirketler grubuna bağlı Mothercare mağazasından 3 Ocak 2019 tarihinde oğluma kar botu aldım. Memnun kalıp kullanmaya başladığımızdan dolayı fişini saklamadım. 3 hafta içerisinde bot dikiş yerlerinden sökü…

More
  • 17 Ocak 2019

Netcad tescilli ürün kullanıcısıyım. Şifre anahtarımı kaybettim çok fahiş bir fiyattan tekrar satmak istiyorlar. Aslında program bedeli olarak ödediğimiz ücrete göre inanılmaz yüksektir. Yedek parça statüsünde …

More
  • 17 Ocak 2019